**بهونه بی بهونه**
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط sara |

 مـونـتـسـکـیـو : انـسـان هـماننـد رود اســـت هــــر چــه عـمـیـق تـر باشد آرامـتـر
و مـتـواضـــع تـر اســـت .

****

ویـلـیـام تــن : عـقــل بی عـاطـفـه خـطــرنـاک است و عــاطـفــه بـدون عـقـل قـابـل
اعـتـمـاد نیســت ، آدم کـامـل آنـسـت کـه هــم عـقـل دارد و هــم عـاطـفــه !

****

مـتـاجـیــو : ادب و مـحـبـت خـرجـی نـدارد ولی هـمــه چـیـــز را خــریــداری میکنـد .

****

الـکسـانـدر دومـا : تـسکـیـن دهنـدۀ آرزوهـای طـلایی دو چیـز است :
صـبــــر و امـیـــد

****

شــو پنـهـاور : اگـــر بـا خـونسـردی گنـاهـان کـوچــک را مـرتکــب شــدیـم روزی میـرسد
کـه بـدتـریـن گنـاهـان را هـم بـدون خجـالــت و پشیمـانی مر تکــب شـویـم 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت8:16---30 ارديبهشت 1391
سلام مممنونم که به من سرزدی وبلاگ شما هم قشنگ وهم باحاله امیدوارم که همیشه موفق باشی.

باز هم بهم سر بزن خوشحال میشم.

پاسخ:salam mamnoon vali moteasefane adrese vebetoono kamel nazashtin.


حسین
ساعت22:18---29 ارديبهشت 1391
salam sara joon
mamnun omadi webam
manam linket karam
ghalebe webet ghashange azizam
by


hellboy
ساعت21:18---29 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز .. ممنون که به وبلاگ من سر زدی .... مطالب وبلاگ تو هم خیلی پر محتوا هستن .. موفق باشی .... فقط یه چیزی که منم اسم لینکمو پیدا نکردم ... منو به اسم دیگه ای لینک کردی؟؟

amin
ساعت21:17---29 ارديبهشت 1391
سلام مرسی که اومدی
تو خوش شانسی!!!!!!


آلما
ساعت19:11---29 ارديبهشت 1391
ممنون عزیز دلم که خبرم کردی آپت عالیه عزیزم بهت تبریک میگم / نمیدونم داداش بهزادو که مدیر وبلاگ شیطونک بودو میشناسی یا نه ولی فوت شده از بس گریه کردم مامانمم کلافه کردم من در حد وب میشناختمش ولی مطالب وبش بدجور آتیشم زد اگر میشه برای شادی روحش براش یه فاتحه بخون ممنون میشم عزیزم

omid
ساعت18:47---29 ارديبهشت 1391
سلام خوبی عزیزم

خیلی خوش حال شدم که به من سر زدی

بازم به من سر بزن عزیزم

منو فراموش نکن !!!


ღ❤ღ تنـــهــــا ღ❤ღ
ساعت0:18---29 ارديبهشت 1391
زيـــــــــبايــــــم
هنوز نتوانسته ام درد عميق
نبــــودن و رفتـــــــنت را باور کنـــــم

عشــــــــــــــــــــــق من
هنوز صـــــداي زيباي مستيت
و هنوز گم شدن در قطره قطره ي
بـــــــــــــعد صدايت فراموشم نشده
و بــــــــــه خداي اسمان ها قســـــــــم
هـــــــنــــــوز کـــــه هــــنـــــوز اســـــــــت
عروجي که با تو بودن برايـــم اورده پايان نيافته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: